Japonská automobilka Subaru už tretí rok za sebou dosiahla dvojciferný rast a nový predajný rekord. V roku 2018 predala 453 nových vozidiel, čo v porovnaní s rokom 2017 predstavuje nárast o 12,13 %. To je o 10 % viac ako rast celého slovenského trhu s novými osobnými automobilmi, ktorý medziročne stúpol iba o 2,08 %. Trhový podiel Subaru sa zvýšil na 0,46 %.

Subaru pokračuje na Slovensku v rekordných predajoch!

Čo je ale v porovnaní s prevažnou častou značiek, ešte stále malý podiel na trhu. Vzhľadom na kvalitu samotných modelov však vidíme potenciál na ďalší nárast predaja tejto automobilky na slovenskom automobilovom trhu.

Na vrchol záujmu zákazníkov sa dostal model Subaru XV s podielom 35,8 % na predajoch značky. Kompaktný crossover vytiahol na pozíciu bestselleru príchod veľmi vydarenej novej generácie, ktorá zosadila z prvej priečky Outback. Nedávno modernizovaná vlajková loď, ktorú sme testovali, Subaru Outback skončila na druhom mieste s podielom 29,6 %. S pomerne tesným odstupom a podielom 27,2 % sa umiestnilo populárne SUV Forester.

„Okrem tvrdej práce celého tímu sú za úspechom značky aj tri hlavné tromfy našich skvelých vozidiel: nová globálna platforma, dôraz na celkovú bezpečnosť a unikátny asistenčný systém EyeSight,“ hovorí Rastislav Crkoň, general manager divízie SUBARU importéra MIKONA, s.r.o.

Ďalej hovorí „Našim plánom na rok 2019 je pokračovanie v modelovej SUV stratégie, naši klienti sa môžu tešiť aj na špeciálne edície najpredávanejších modelov. Plánujeme stabilizáciu predajov v regiónoch Slovenska a jedným z našich ťažiskových projektov je aj ďalšie skvalitňovanie popredajných služieb.“

Reklama