Automobilové značky koncernu Hyundai Motor Group – Genesis a Hyundai – sa umiestnili na vrchole tohtoročného rebríčka J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM.
Genesis obhájil absolútne víťazstvo
Prémiová značka koncernu Hyundai Motor Group, Genesis, sa na najvyššom stupienku tejto štúdie umiestnila už druhý rok po sebe. V Innovation Index dosiahla na tisíc bodovej škále skóre 643 a zabezpečil si jasné víťazstvo s náskokom viac ako 50 bodov pred druhou značkou v poradí.
“Genesis s potešením doručuje svojim zákazníkom najnovšie technológie v našej cenami ovenčenej zostave vozidiel,” povedala Claudia Marquez, prevádzková riaditeľka Genesis Motor North America. “Sme radi, že výsledky štúdie potvrdzujú náš záväzok implementovať technológie zamerané na zlepšenie zážitku z jazdy našich zákazníkov.”
Hyundai jednotkou medzi masovými značkami
Hyundai obsadil prvé miesto v aktuálnom rebríčku J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index Study medzi značkami zameranými na masový trh. S Innovation skóre 534 bol zároveň celkovo štvrtou najlepšie hodnotenou značkou.
„Poskytovanie pokročilých technologických riešení na uspokojenie potrieb našich zákazníkov je základom našich stratégií vývoja produktov a školení predajcov,“ povedal Ricky Lao, riaditeľ produktového plánovania Hyundai Motor North America. „Kľúčom je urobiť tieto inovatívne funkcie užívateľsky prívetivými a ponúknuť ich širokému okruhu zákazníkov. Poskytujeme tiež rozsiahle vzdelávanie zákazníkov v našich predajniach, aby sme zaistili, že spotrebitelia získajú tie najlepšie skúsenosti so svojimi vozidlami.“
J.D Power 2022 U.S. Tech Experince Index Study
Segment Premium
Poradie | Model | Počet bodov |
1. | Genesis | 643 |
2. | Cadillac | 584 |
3. | Mercedes Benz | 539 |
4. | Volvo | 526 |
5. | BMW | 516 |
6. | Land Rover | 509 |
7. | Infiniti | 492 |
8. | Lexus | 491 |
9. | Jaguar | 488 |
10. | Lincoln | 482 |
11. | Acura | 470 |
12. | Audi | 454 |
13. | Alfa Romeo | 447 |
14. | Porsche | 439 |
15. |
J.D Power 2022 U.S. Tech Experince Index Study
Segment Mass Market
Poradie | Model | Počet bodov |
1. | Hyundai | 534 |
2. | Kia | 495 |
3. | Buick | 482 |
4. | GMC | 482 |
5. | Subaru | 482 |
6. | Ram | 475 |
7. | Chevrolet | 471 |
8. | Toyota | 465 |
9. | Dodge | 464 |
10. | Mitsubishi | 464 |
11. | Jeep | 463 |
12. | Volkswagen | 456 |
13. | Mini | 447 |
14. | Ford | 444 |
15. | Chrysler | 429 |
16. | Honda | 429 |
17. | Mazda | 387 |
O štúdii J.D. Power
Americká štúdia J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM sa zameriava kvalitu pokročilých technológií vo vozidlách pri ich prvom uvedení na trh a vychádza z hodnotenia a spätnej väzby od samotných majiteľov vozidiel. V tohtoročnej štúdii boli zahrnuté odpovede 84 165 vlastníkov áut, ktorí vyjadrili svoju skúsenosť a názor po 90 dňoch vlastníctva nových vozidiel modelového roku 2022. Štúdia analyzovala 35 automobilových technológií rozdelených do štyroch kategórií: pohodlie, vznikajúca automatizácia, energia a udržateľnosť a infotainment a konektivita. Štúdia na 1000-bodovej stupnici meria, ako efektívne jednotlivé automobilové značky prinášajú technológie na trh. Viac informácií je k dispozícii na webe J.D. Power.
Zdroj: Hyundai (TS) Michal Pospíšil