Automobilové značky koncernu Hyundai Motor Group – Genesis a Hyundai – sa umiestnili na vrchole tohtoročného rebríčka J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM.

Genesis obhájil absolútne víťazstvo

Prémiová značka koncernu Hyundai Motor Group, Genesis, sa na najvyššom stupienku tejto štúdie umiestnila už druhý rok po sebe. V Innovation Index dosiahla na tisíc bodovej škále skóre 643 a zabezpečil si jasné víťazstvo s náskokom viac ako 50 bodov pred druhou značkou v poradí.

“Genesis s potešením doručuje svojim zákazníkom najnovšie technológie v našej cenami ovenčenej zostave vozidiel,” povedala Claudia Marquez, prevádzková riaditeľka Genesis Motor North America. “Sme radi, že výsledky štúdie potvrdzujú náš záväzok implementovať technológie zamerané na zlepšenie zážitku z jazdy našich zákazníkov.”

Hyundai jednotkou medzi masovými značkami

Hyundai obsadil prvé miesto v aktuálnom rebríčku J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index Study medzi značkami zameranými na masový trh. S Innovation skóre 534 bol zároveň celkovo štvrtou najlepšie hodnotenou značkou.

„Poskytovanie pokročilých technologických riešení na uspokojenie potrieb našich zákazníkov je základom našich stratégií vývoja produktov a školení predajcov,“ povedal Ricky Lao, riaditeľ produktového plánovania Hyundai Motor North America. „Kľúčom je urobiť tieto inovatívne funkcie užívateľsky prívetivými a ponúknuť ich širokému okruhu zákazníkov. Poskytujeme tiež rozsiahle vzdelávanie zákazníkov v našich predajniach, aby sme zaistili, že spotrebitelia získajú tie najlepšie skúsenosti so svojimi vozidlami.“

J.D Power 2022 U.S. Tech Experince Index Study

Segment Premium

 

Poradie    Model  Počet bodov 
1. Genesis 643
2. Cadillac 584
3. Mercedes Benz 539
4. Volvo 526
5. BMW 516
6. Land Rover 509
7. Infiniti 492
8. Lexus 491
9. Jaguar 488
10. Lincoln 482
11. Acura 470
12. Audi 454
13. Alfa Romeo 447
14. Porsche 439
15.    

 

J.D Power 2022 U.S. Tech Experince Index Study

Segment Mass Market  

Poradie    Model  Počet bodov 
1. Hyundai 534
2. Kia 495
3. Buick 482
4. GMC 482
5. Subaru 482
6. Ram 475
7. Chevrolet 471
8. Toyota 465
9. Dodge 464
10. Mitsubishi 464
11. Jeep 463
12. Volkswagen 456
13. Mini 447
14. Ford 444
15. Chrysler 429
16. Honda 429
17. Mazda 387

 

O štúdii J.D. Power

Americká štúdia J.D. Power 2022 U.S. Tech Experience Index (TXI) StudySM sa zameriava kvalitu pokročilých technológií vo vozidlách pri ich prvom uvedení na trh a vychádza z hodnotenia a spätnej väzby od samotných majiteľov vozidiel. V tohtoročnej štúdii boli zahrnuté odpovede 84 165 vlastníkov áut, ktorí vyjadrili svoju skúsenosť a názor po 90 dňoch vlastníctva nových vozidiel modelového roku 2022. Štúdia analyzovala 35 automobilových technológií rozdelených do štyroch kategórií: pohodlie, vznikajúca automatizácia, energia a udržateľnosť a infotainment a konektivita. Štúdia na 1000-bodovej stupnici meria, ako efektívne jednotlivé automobilové značky prinášajú technológie na trh. Viac informácií je k dispozícii na webe J.D. Power.

                  Zdroj: Hyundai (TS)                            Michal Pospíšil

Reklama