Automobilka Suzuki  pristupuje k elektrifikácii po modeloch Suzuki S-Cross a Vitare, aj pri modeli Suzuki Swift Sport. Dôvod tejto elektrifikácie je zrejmý: splnenie prísnejších emisných noriem v Európe.

Športovú variantu Suzuki Swift Sport bude poháňať aj naďalej benzínový štvorvalcový turbomotor 1,4 BoosterJet, ktorý po novom však doplní 48V elektrický systém (funguje ako štartér-generátor s kompaktným lithium-iontovým akumulátorom). Rovnakým mildhybridným pohonom sú vybavené aj ostatné modely Suzuki S-Cross a Vitare ( Jimny ostal ako jediný model Suzuki na našom trhu ako nehybridný, co však môže byt dôvod že nemusí ostať v ponuke pre Európu z dôvodu vyšších emisii oxidu uličitého)

Spomenúť však musíme, že  1,4 BoosterJet absolvoval prepracovanie, vďaka čomu sa na jednej strane zvýšila úroveň max. krútiaci moment o 5 Nm na výsledných 235 Nm a  na druhej strane však podobne ako u modernizované Vitary a S-Crossu došlo bohužiaľ ku zníženiu max. výkonu, zo 103 kW na 95 kW. Hlavné však je, že kombinované emisie klesli zo 135 g/km na 127 g/km.

Pokles výkonu sa prejavil na akcelerácii. Teraz Suzuki Swift Sport Mild-hybrid zrýchli z 0-100km/h za 9,2 sekundy, čo je o sekundu pomalšie v porovnaní s predchodcom. 48V systém však pomáha generovať vyššiu úroveň krútiaceho momentu v nižšom rozsahu otáčok, vďaka čomu je k dispozícii 173Nm od 2000 ot/min do 3500 ot/min.