Štýlové britské SUV Range Rover Evoque prešlo modernizáciou a ľahko pozmenilo svoj zovňajšok. Hlavné zmeny sa však odohrali pod kapotou, kde sa objavili nové dieselové motory Ingenium.

rr_evoque_2016_predobok

Exteriérové zmeny sú minimálne, no môžme si všimnúť o niečo prepracovanejší predný nárazník so svetlometmi, ktoré dostali úplne novú grafiku s adaptívnou full-LED technológiou. V rámci faceliftu pribudlo do ponuky aj 6 nových diskov a nové odtiene lakov karosérie (Baltoro Ice Metallic a Waitomo Grey Premium Metallic). V interiéri nájdeme nové sedadlá a tri nové variácie čalúnenia. Prepracovaný bol prístrojový štít s úplne novým TFT displejom. Za zmienku stojí taktiež 8″ dotyková obrazovka spolupracujúca so systémom InControl Touch.

Pod kapotou, čo sa týka benzínových motorov, nájdeme opäť 2-litrový štvorvalec Si4 s priemernou spotrebou 7,8 l/100 km. Ten produkuje výkon 240 koní, pri ktorých zrýchli z 0 na 100 za 7,6 sekundy. Maximálna rýchlosť je stanovená na 217 km/h. Predchádzajúce dieselové motory nahradia najnovšie z triedy Ingenium. Základný s označením eD4 s výkonom 150 koní, krútiacim momentom 430 N.m a kombinovanou spotrebou 4,2 l/100 km. Časom sa dočkáme o 30 koní výkonnejšieho agregátu s rovnakým označením. Medzi ďalšiu pozitívnu novinku možno zaradiť systém All-Terrain Progress Control (tempomat do terénu, ktorý udržuje rýchlosť od 2-30 km/h) a tak sa vodič sústredí len na jazdu. Viac informácií sa dozvieme na marcovom autosalóne v Ženeve.

FOTOGALÉRIA

Reklama