Peugeot týmto modelom s plug-in hybridnou technológiou potvrdzuje svoj zámer prechodu k alternatívnym zdrojom energie s dôrazom na zachovanie pôžitku z jazdy.

Peugeot 3008 GT Hybrid4 ponúka vysoký výkon a pohon oboch náprav, pričom podľa meracieho cyklu WLTP dosahuje emisie len 29g CO2 na kilometer, čím sa na trhu radí k úplnej špičke. Táto vrcholná verzia ponúka pohon 4×4 a systémový výkon 220 kW/300 k. Vďačí zaň kombinácii motoru PureTech s výkonom 147 kW/200 k s dvomi elektromotormi: predný, spojený s 8-stupňovou automatickou prevodovkou e-EAT8 ponúka výkon 81 kW/110 k, druhý vzadu má výkon 83 kW/112 k.

Pohon 4×4 poskytuje zlepšenú trakciu na cestách so zhoršenými adhéznymi podmienkami, prípadne pri výjazde do ľahšieho terénu.  Na mokrých cestách, snehu, blate alebo v náročných poveternostných podmienkach je výkon rovnomerne a podľa potreby distribuovaný na všetky štyri kolesá.

Peugeot 3008 GT Hybrid4 dokáže z nuly na 100 km/h zrýchliť za 5,9 sekundy (v režime len so šoférom). Kapacita batérie 13,2 kWh je dostatočná na to, aby podľa meracieho cyklu WLTP dokázalo v plne elektrickom móde prejsť 60 kilometrov (podľa NEDC), resp. 50 kilometrov podľa prísnejšej normy merania WLTP. Predvolený režim na čisto elektricky pohon, t.j. nulových emisií (ZEV) je k dispozícii do rýchlosti 125km/h. Dobíjanie batérie, pri použití  „rýchlonabíjania“ pomocou Wallboxu trvá dosiahnutie plnej kapacity len 1 hodinu a 45 minút.

Vďaka kombinácii modulárnej platformy EMP2 (Efficient Modular Platform) s novou viacramennou zadnou nápravou ponúka auto podľa slov automobilky nadpriemerný  komfort pri zachovaní maximálnej jazdnej stability. Využitie tejto nápravy nevplýva negatívne na priestor, objem kufra nad podlahou zostáva zachovaný.

Technológia Hybrid4 je dostupná len vo výbavovej verzii GT s exkluzívnym čalúnením Alcantara Greval Grey a dekoratívnymi prvkami „Grey Oak“ z pravého dubového dreva. V aute sú využité aj nové elektronické asistenčné systémy, prevzaté z modelu Peugeot 508: adaptívny tempomat s funkciou Stop & Go a asistent pre udržiavanie vozidla vo zvolenom jazdnom pruhu.

V priebehu niekoľkých mesiacov od uvedenia na trh bude verzia Hybrid4 doplnená verziou Hybrid s pohonom dvoch kolies, ktorá bude mať systémový výkon 165 kW/225 k. Ten dosiahne vďaka kombinácii motora  PureTech s výkonom 132 kW/180 k s vpredu umiestneným elektromotorom s výkonom 80 kW/110 koní, kombinovaným s automatickou prevodovkou e-EAT8. Táto verzia bude uvedená na jar 2020.