Športovo ladený Ford Focus ST sa od bežného prevedenia líši na pohľad športovejším vzhľadom s inou maskou chladiča pre lepšie chladenie motora, výraznejším strešným  spojlerom a dvojicou výfukov umiestnených po stranách. V interiéri športovým volant a sedadlami Recaro.

  • Nový Focus ST ma v ponuke 2,3-litrový zážihový motor EcoBoost s výkonom 280 koní, krútiacim momentom 420 Nm a s turbodúchadlom typu twin-scroll a systémom anti-lag, a 2,0-litrový vznetový motor EcoBlue s výkonom 190 koní a krútiacimi momentom 400 Nm už od 2 000 otáčok za minútu. S novým radom motorov si vodiči v porovnaní s predchádzajúcou generáciou modelu Focus ST užijú až o 12 % vyšší výkon a o 17 % vyšší krútiaci moment.
  • Novinkou je elektronický samosvorný diferenciál pre pohon predných kolies, ktorý zlepšuje trakciu a stabilitu. Šesťstupňová manuálna prevodovka s krátko odstupňovanými prevodmi disponuje funkciou vyrovnávania otáčok. Dostupná je aj 7-stupňová automatická prevodovka.
  • Pre Focus ST sú po prvýkrát k dispozícii voliteľné režimy jazdy. Umožňujú upraviť funkcie vozidla vrátane elektronického posilňovača bŕzd a najrýchlejšieho elektrického posilňovača riadenia Ford, takže vodič môže upraviť výkon podľa požiadaviek.
  • Komfort a pôžitok z jazdy optimalizujú športové sedadlá Recaro a pokročilé nezávislé zavesenie zadných kolies s technológiou nepretržitého riadenia tlmenia.
  • Nový Focus ST sa začne predávať v lete ako päťdverová verzia a kombi.

VIDEO

Reklama