Porsche vo vyhotovení  911 Targa  kombinuje dva svety: výhody jazdy kabrioletu s otvorenou strechou a bezpečnosťou kupé ( vďaka ochrannému rámu).

Porsche skompletizovalo novú modelovú radu 911. Po modeloch Coupé a Cabriolet absolvovala debut aj tretia karosárska verzia  911 Targa 4 a 911 Targa 4S, ( s pohonom všetkých kolies). Rovnako ako pôvodná Targa z roku 1965, aj nová 911 Targa má charakteristický systém sklápania strechy. V tomto prípade plne automatický, otvoriť alebo zatvoriť sa dá do 19 sekúnd.

Výkonnejší ako predchodca

Rovnako ako ostatné modely 911, aj dve varianty Targa profitujú zo zvýšenia výkonu benzínových trojlitrových šesťvalcových boxerov-motorov. 911 Targa 4 je teraz o 15 k výkonnejšia ako jeho predchodca a 4S až o 30 koní.

Porsche 911 Targa 4 poháňaná benzínový 3,0 litrový šesťvalec s dvojitým preplňovaním vykazuje max. výkon 385k (283kW). Takto disponované vozidlo zrýchli z 0-100km za 4,2 s, s príplatkovým balíkom Sport Chromo zrýchli o desatinu rýchlejšie. Výkonnejšia verzia  911 Targa 4S poháňaná rovnakým 3,0 litrový šesťvalcom, ale s vyšším výkonom s výkonom 450k (331kW) dosiahne metu 100km/h za 3,6 sekundy.

Porsche 911 Targa 4, rovnako ako ostatné modely 911 profituje zo zvýšenia výkonu benzínových trojlitrových šesťvalcových boxerov-motorov

Max. rýchlosť zostáva prakticky rovnaká ako pri predchodcovi: 289 km/h (911 Targa 4) alebo 304 km/h (4S).

Osemstupňová dvojspojková prevodovka (PDK) a Porsche Traction Management (PTM) pohonu všetkých kolies je dodávaná štandardne pre oba modely. 911 Targa 4S je možné objednať aj s novo vyvinutou sedemstupňovou manuálnou prevodovkou.

Porsche 911 Targa 4 má vpredu 19-palcové kolesá s pneumatikami 235/40 a vzadu 20-palcové kolesá s pneumatikami 295/35. 911 Targa 4S má vpredu 20 palcové s pneumatikami 245/35 a vzadu 21 palcové s pneumatikami 305/30.

Brzdenie na Targe 4 je zabezpečené štyrmi brzdovými kotúčmi 330 mm a na Targe 4S  350 mm. Keramické brzdy sú k dispozícii za príplatok ako voliteľná výbava.

Elektronicky riadený systém variabilného tlmenia PASM (Porsche Active Suspension Management) je súčasťou štandardného vybavenia nových modelov 911 Targa. Tento systém automaticky.

Nové Porsche 911 Targa

Torque Vectoring Plus je štandardne pre 4S

Torque Vectoring Plus (PTV Plus), ktorý obsahuje elektronický zadný uzáver diferenciálu s plne variabilným rozdelením krútiaceho momentu, sa dodáva ako štandardná výbava pre Targa 4S a je k dispozícii ako voliteľná výbava pre Targa 4. Rovnako ako ostatné verzie ôsmej generácie Porsche 911, modely Targa sú štandardne vybavené režimom Porsche Wet. Senzory namontované v krytoch predných kolies sú schopné detekovať vodu na povrchu vozovky a ak sa zachytí značné množstvo vody, signál v kabíne vodiča odporúča vodičovi manuálne prepnúť do režimu „Wet mode“ ( tkz. mokrý režim). Citlivosť jazdy je potom prispôsobená podmienkam, aby bola zaručená maximálna stabilita počas jazdy.