Automobilka Hyundai uvedie vlastnú luxusnú značku v štýle Lexusu, Infiniti alebo Acury s názvom Genesis. Naša predpoveď sa tak naplnila, ako sme písali v teste Hyundai Genesis: Zrod novej značky?
V posledných rokoch sa konkurencia prémiových značiek (BMW a Mercedes-Benz) rozširuje rýchlejšie ako kedykoľvek predtým. Koncern PSA (Peugeot-Citroën) osamostatnil značku DS. Automobilka Ford postupne uvádza na trh luxusnejšie pôsobiace nové modely s označením Vignale – po Mondeu majú prísť S-Max, Galaxy alebo Kuga. Francúzsky Renault má v ponuke nové modely s maximom výbavy Initiale Paris. Ďalším v poradí je Hyundai, ktorý prichádza so samostatnou značkou Genesis. Od materskej značky sa automobily značky Genesis odlíšia okrem luxusu svojbytným dizajnom alebo vlastným štýlom pomenovanie modelov – G 90, 80 alebo 70. Číslo odkáže na veľkosť daného modelu. Logo oproti súčasnému znaku na sedane Genesis však prešlo len evolúciou. Do roku 2020 ponúkne nová značka šesť modelov. Ich spoločným znakom majú byť štyri kľúčové vlastnosti – vyvážený výkon, športový a zároveň elegantný dizajn, inovácie a nadštandardné služby pre zákazníkov. Všetky modely navrhne Luc Donckerwolke (v minulosti dizajnér Škody, Lamborghini, Seat a Bentley). Na prácu dizajnérskeho tímu bude dozerať súčastný prezident a generálny riaditeľ pre dizajn automobilky Hyundai Motor Group Peter Schreyer. Značka Genesis bude dostupná po celom svete. Najprv vstúpi na kórejský, čínsky alebo severoamerický trh, neskôr do Európy a zvyšku Ázie.