Po severoamerických verziách sedan a kupé bol odhalený vzhľad hatchbacku – modelovej verzie Honda Civic určenej pre Európu. Spolu s fotkami interieru a exterieru prináša Honda rad informácii.

Najnovší Civic, ktorý je širší+30mm, dlhší+120mm a nižší-20mm ako všetci jeho predchodcovia v 40 ročnej histórii, má krátke previsy a výrazné línie, ktoré odkazujú na vysokú úroveň aerodynamickej účinnosti. Ostrá a agresívna maska, výrazné podbehy kolies a tvarované predné a zadné prieduchy naznačujú športový charakter Hondy Civic. V závislosti od modelu disponujú tenké moderné svetlomety ostrými svetlami LED alebo projekčnými halogénovými žiarovkami. Všetky modely disponujú dennými prevádzkovými svetlami LED, ktoré osvetľujú pás v tvare hokejky na vonkajšom okraji svetlometov.

Nová platforma
Najnovší Civic bol skonštruovaný tak, aby naplnil vysoké nároky na agilny jazdný prejav. Podla slov automobilky bol ciel dosiahnúť najlepšie ovládanie a jazdný komfort v danej triede.Lahšiu -16kg a pevnejšiu karosériu(+52precent torznú tuhosť ), dopĺňa nižšie položené ťažisko-14mm, čím sa dosiahol športovejší dojem. a nový systém odpruženia. Poloha sedenia je nižšia -35 mm, aby mal vodič pocit bližšieho spojenia s vozidlom.

Vnutorný priestor a kufor
Taktierž došlo k vylepšniu vnutroných priestorov- v oblasti ramien vpredu /vzadu sa zväčšil o 10 mm/ 20mm a priestor medzi prednými sedadlami sa zväčšil o 15 mm. Okrem toho si pasažieri na zadných sedadlách budú môcť vychutnať o 95 mm väčší priestor na nohy a o 45 mm väčší priestor na kolená. Batožinový priestor pojme v základnom 5-miestnom usporiadaní 478 litrov.
K dispzícii bude druhá generácia informačno-zábavného a pripájacieho systému spoločnosti Honda, Connect 2, disponuje funkciami Apple CarPlay a Android Auto.

Nové benzínové motory VTEC TURBO
V najnovšom Civicu sa prvýkrát predstavia dva úplne nové benzínové motory VTEC TURBO. s objemom 1,0 95kW a 1,5 litra 134kW. Oba motory budú k dispozícii s novou 6.st manuálnou prevodovkou alebo s automatickou prevodovkou CVT.
Trojvalcový VTEC TURBO s objemom 1,0 litra poskytuje lepšiu každodennú jazdu vďaka väčšiemu krútiacemu momentu pri nízkych a stredných otáčkach motora.

Honda Sensing v štandardnej výbave
Balík bezpečnostných a asistenčných technológií Honda Sensing, zaisťuje, že toto vozidlo patrí k najbezpečnejším vo svojej triede.

KOMPLETNÁ TABUĽKA S TECHNICKÝMI ÚDAJMI

Reklama