BMW v júli 2015 uvedie do predaja M6 Coupé, M6 Gran Coupé a M6 Cabrio s vylepšeným balíkom Competition, ktorý posúva výkon vozidla až k hranici 600 koní.
Nový balík Competition bol vyvinutý s cieľom jednoznačne zvýšiť dynamiku. Jeho súčasťou je zvýšenie výkonu motora 4,4 litra V8 s technológiami M TwinPower Turbo (BMW M6 Coupé/BMW M6 Gran Coupé/BMW M6 Cabrio: kombinovaná spotreba: 9,9/9,9/10,3 l/100 km; emisie CO2: 231/231/239 g/km)* o 29 kW/40 koní na celkovú hodnotu 441 kW/600 k. Zároveň došlo k zvýšeniu hodnoty krútiaceho momentu zo 680 na 700 Nm, ktoré sú k dispozícii v extrémne širokom rozpätí otáčok od 1500 do 6000 1/min. Po inštalácii balíka Competition disponujú všetky tri verzie mimoriadne pôsobivou dynamikou. BMW M6 Coupé a BMW M6 Gran Coupé napríklad zvládnu zrýchlenie z 0 na 100 km/h len za 3,9 sekundy, otvorená verzia je pomalšia len o 0,1 sekundy. BMW M6 Coupé je okrem toho schopné zrýchliť z 0 na 200 km/h v priebehu 11,8 sekundy, teda o 0,6 s rýchlejšie než pri predchádzajúcej verzii balíka paketu Competition (423 kW/575 k). Najvyššia rýchlosť je v prípade balíka Competition obmedzená na 250 km/h a v rámci balíka M Driver‘s ju možno posunúť na 305 km/h. Balík Competition zároveň obsahuje množstvo prvkov zameraných na zvýšenie obratnosti. Platia tu základné princípy, ktoré sa pri vývoji aplikujú na všetky modely BMW M: technológia podvozku je starostlivo zladená s charakteristikou hnacieho ústrojenstva. Výsledkom je maximálna výkonnosť spojená s presnými reakciami vo všetkých situáciách – aj v momentoch, keď sa vozidlo pohybuje na hranici fyzikálnych zákonov. Z tohto dôvodu majú pružiny, tlmiče a stabilizátory tvrdšie nastavenie. Aktívny M diferenciál pracuje s vlastnou riadiacou jednotkou a prispieva k zlepšeniu trakcie, čo vodičovi umožňuje napríklad dynamickejšiu akceleráciu zo zákrut. Riadenie Servotronic so špecifickým M naladením má priamejšiu mapu a M Dynamic Mode stabilizačného systému DSC (Dynamic Stability Control) sa tiež vyznačuje intenzívnejším zameraním na poskytnutie ešte dynamickejšieho zážitku. Pri pohľade zvonku si všimneme špecifické 20-palcové M kolesá z ľahkej zliatiny (dvojité lúče 601M, dvojfarebná úprava) s pneumatikami s rôznym priemerom pre prednú a zadnú nápravu. Nechýbajú ani koncovky výfuku s povrchovou úpravou čierneho chrómu.