Modernizovaný Peugeot 308 prichádza s novou modrou farbou “vertigo blue” ,  s plne digitálnym prístrojovým štítom  i-Cockpit, s najnovšou generáciou motorov a  s celou skalou jazdných asistentov.

Peugeot pristúpil k modernizácii modelu 308 v snahe udržať jeho konkurencie schopnosť voči vozidlám typu VW Golf, Ford Focus, atď. Podľa fotiek vidíme, že aj že po modernizácii ostáva 308 exteriér takmer nezmenený, s výnimkou nového laku karosérie Vertigo Blue a dvoch nových dizajnov kolies s priemerom 16 a 18 palcov. V ponuke je aj príplatkový paket Black Pack vyhradený pre najvyššie úrovne výbavy, ktorý dodáva autu na dynamike nahradením chrómového obloženia čiernym, lesklým obložením prednej mriežky, lemovania bočných okien, hmlových svetiel a svetiel ukazovateľov smeru.

V interiéri si najväčšou zmenou prešlo pracovisko vodiča i-Cockpit, ktoré dostalo plne digitálny prístrojový štít  s 10-palcovým panelom, ktorý obsahuje grafický dizajn z Peugeotu 208 a 2008. Informačný a zábavný systém podporuje integráciu smartfónov a ponúka 3D navigačný systém, hlasové povely atď.

Medzi ďalšie technické vybavenie na palube patrí adaptívny tempomat s funkciou stop & go, 180-stupňová cúvacia kamera pre cúvanie, núdzové automatické brzdenie a varovanie pred kolíziou, aktívneho výstraha z vyjdenia  z jazdného pruhu, výstraha pozornosti vodiča, rozpoznávanie rýchlostných značiek, aktívne sledovanie mŕtveho uhla, atď.

Ponuka motorov

Zostava motorov sa skladá z dvoch benzínov a dvoch dieselových motorov: 1,2-litrový PureTech s výkonom 110 k / 81 kW a 130 k / 96 kW a 1,5-litrový BlueHDi s výkonom 100 k / 74 kW a 130 k / 96 kW. Kombinovaný sú štandardne so 6.st manuálnou prevodovkou a výkonnejšie verzie 1.2 PureTech 130k a 1.5 BlueHDi 130k aj s 8.st.automatickou prevodovkou.

Vrcholom tohto modelového radu je  športová verzia 308 GTi poháňaná 1,6-litrovým turbo-motorom s výkonom 263 PS / 193 kW) a krútiacim momentom 340 Nm.

Peugeot 308 bol v čase svojho uvedenia vyhlásený za Európske Auto roka (COTY), podobne ako aktuálne modely Peugeot 3008 a 208. Tym sa začalo jeho úspešne ťaženie, počas ktorého sa z neho vyrobilo viac ako 1,5 miliona kusov a doteraz ziskal celosvetovo 45 rôznych ocenení.