Čínska spoločnosť SAIC-GM-Wuling (spoločný podnik s GM) oficiálne uviedla na trh nové MPV s názvom Victoria.

Rodinné MPV Wuling Victory bude v ponuke na domácom trhu, neskôr by sa malo začať predávať aj na exportných trhoch, vrátane Európskej Únie.  Správy z Číny dokonca  tvrdia, že Európa bude prvým vývozným trhom tohto cenovo veľmi atraktívneho vozidla.

Wuling Victory začína ako prvý člen novej rady vozidiel značky Wuling s novým prepracovaným logom a novým dizajnovým jazykom „dynamic wing aesthetics“. Rozmerovo ide o obdobne veľké MPV ako napríklad SEAT Alhambra.

Na dĺžku meria 4 875mm (Alhambra 4 854mm), na šírku 1 880mm (Alhambra 1 904mm), na výšku 1 700mm (Alhambra 1720mm)   a v rázvore 2 800mm ( Alhambra 2 912mm).

Wuling Victory je v Číne k dispozícii v štyroch verziách a troch úrovniach výbavy Elite, Premium a Flagship, v cenách od 85 800 RMB (11 016€ ) až po 116 800 RMB (14 998 €). Z týchto cien je vidieť, že automobilka Wuling vsadil na agresívnu cenovú politiku. Po sklopení tretieho radu sedadiel s takmer úplne rovnou podlahou  je možné naložiť batožinu v objeme 1500 litrov.

MPV Wuling Victory- KOFORTNE SEDENIE NA ZADNýC SEDADLáCH

Rodinné MPV Wuling Victory  je v ponuke s tromi radmi sedadiel pre šesť cestujúcich a tiež ako luxusnejšia štvormiestna verzia s dvoma sklápacími a posuvnými komfortnými sedadlami v druhom rade. Tieto sedadlá majú tiež nezávislé opierky nôh a môžu sa posúvať 560 mm aby poskytli ďalší čim väčší  priestor pre nohy.

Uvedené MPV  je poháňané  preplňovaným benzínovým 1,5 l radovým štvorvalcovým motorom, ktorý je  na vyber v dvoch výkonových verziách 145 koní a 174koní. Základná motorizácia dostala šesťstupňovú manuálnu prevodovku, výkonnejšia okrem 6-st.manuálnej aj  automatickou prevodovku (CVT).

Výbava čínskeho MPV zahŕňa kožené a látkové čalúnenie sedadiel, ergonomické sedadlá v prvom a druhom rade, ako aj rozsiahle použitie zvukovoizolačných materiálov a 4 mm hrubé dvojvrstvové zvukovotesné sklá okien, ktoré prispievajú k filtrácii prenosu hluku od motora a od aerodynamického hluku do kabíny.

                                                                                                  Zdroj: SAIC-GM-Wuling