Chevrolet oficiálne predstavil 17. mája v Detroite, v poradí už šiestu generáciu modelu Camaro.

2016-Chevrolet-Camaro-Cover

Nové Camaro je nižšie o 28mm, kratšie o 57mm a do šírky stratilo 20mm oproti 5. generácii. Dizajnéri sa snažili klásť ešte väčší dôraz na aerodynamiku a agresívnejší vzhľad, čo sa im z väčšej miery aj podarilo. Na prednej maske nájdeme po novom LED svetlomety. Napriek zvýšeniu konštrukčnej tuhosti o 28% automobilka tvrdí, že je vozidlo ľahšie o cca 90 kilogramovČo sa týka interiéru ten si zachoval charakteristický tvar avšak namiesto klasických budíkov pod ním nájdeme 8-palcový displej a obrazovku s rovnakou uhlopriečkou na palubnej doske. V interiéri si všimneme najme prepracovanú centrálnu konzolu, ktorá dosť prekvapujúco obsahuje elektronickú parkovaciu brzdu. Rovnako ako v 5. generácií Camara budú aj teraz k dispozícii tri úrovne výbavy: LT, RS a SS sa však líšia aj navonok. Nadupaný model s osemvalcom má odlišnú prednú kapotu s nárazníkom, väčšie zadné krídlo a štyri výfukové koncovky. Základnou pohonnou jednotkou bude štvorválcový dvojliter turbo (Camaro LT) s výkonom 275 koní a zrýchlením z 0-100 km/h pod 6 sekúnd. Ďalej bude na výber V6 s objemom 3.6 litra (Camaro RS) a výkonom 335 koní. Najsilnejšia verzia s označením Camaro SS bude poháňať 6.2 litrová V8mička s výkonom 444 koní. Všetky verzie sú k dispozícii so 6-stupňovým manuálom a 8-stupňovým automatom. Camaro po novom používa aj volič jazdných režimov. Slabšie verzie môžu vyberať z režimov Snow/Ice, Tour a Sport, Camaro SS k tomu pridáva ešte ostrý režim TrackNové Camaro sa dostane na európsky trh najskôr začiatkom roka 2016.

 

FOTOGALÉRIA

Reklama